søndag den 9. september 2012

Søndagsbrunch

Jeg har fået flere mails med spørgsmål til morgenmad og weekends brunch de sidste uger. Jeg har tænkt, at jeg skal være lidt bedre til at lave indlæg om dette emne også - har skrevet det på to-do-listen, så det kommer henad vejen. ;)
Idag var der en stille søndag morgen, sønnen sov længe, så der var lidt 'kæreste-tid' igen. ;)
På tallerknen var der en skive lavkarbo brød med godt med smør, godt med ost og peberfrugt på toppen. Så var der blødkogte æg, høvler af Vesterhavs osten, et par tomater, og en portion med græsk yoghurt, suppleret med en sukkerfri æblesirup, jeg har fundet på nettet og hakkede mandler over.
Jeg blev rasendes mæt og kunne ikke spise op...men lækkert var det - og hyggeligt! ;)
God søndag - nyd den!

2 kommentarer:

  1. Hvor har du købt den sirup henne? ;)

    SvarSlet
  2. Jeg kan simpelthen ikke huske, hvor jeg købte den - over nettet et sted, men har fundet et link til dig her: http://2829537.shop16.dandomain.dk/shop/aeblesirup-sukkerfri-250ml-407p.html
    Ellers søg på sukkerfri æblesirup, så kommer der et par muligheder. ;)

    SvarSlet